درباره نرم افزار مديريت مطب

بهترين ايده ها در ساختمان سازي

درباره نرم افزار مديريت مطب

۷ بازديد

در حال حاضر و با توجه به افزايش بيماري ها و كمبود وقت پزشكان و يا تسهيل در بهبود بيماري مراجعه كنندگان , بايستي وقت كمتري را در مطب بگذرانند . به طوري كه پزشكان با نظم دهي به وقت و معاينه بتوانند اكثر بيماران خود را در وقت تعيين شده ويزيت نمايند . حتما براي شما نيز پيش آمده است كه مدت زمان زيادي را در سالن هاي انتظار مطب يا كلينيك هاي پزشكي معطل شده ايد اما چاره اي نيز نداشته ايد , زيرا مشكل از نوبت دهي نامنظم پزشك معالج شما بوده است و شما نيز به ناچار منتظر مانده ايد , حال بايد گفت كه با پيشرفت تكنولوژي و توليد نرم افزارهاي كاربردي اكثر مشكلات خدمات دهي همچون نوبت  دهي مطب ها حل شده است.

نرم افزار مديريت مطب يكي از نرم افزارهاي مهم و كاربردي در زمينه خدمات پزشكي مي باشد , با اين نرم افزار اكثر مطب ها و كلينيك هاي پزشكي اطلاعات بيماران را ثبت مي كنند و با توجه به تايم و زماني كه دارند به صورت دقيق تر نوبت مي دهند اين نرم افزار مزاياي بسياري دارد كه مهمترين آن مديريت مطب است و به پزشكان اين اختيار را مي دهد , تا به صورت كامل و دقيق كليه ي  امور مديريت مطب خود را از جمله نوبت دهي , تعيين وقت قبلي براي بيماران , و حسابداري انجام دهند. نرم افزار مديريت مطب ابزاري بسيار قدرتمند است كه بر اساس پيشرفته ترين تكنولوژي روز دنيا ساخته شده است و بسيار كاربردي است .

علاوه بر نرم افزار مطب نرم افزارهاي مهمتري نيز توليد شده است كه به صورت زير مي باشند و در اين متن به خلاصه اي از برخي از آنها مي پردازيم :

 مديريت قرار داد ها

سيستم مديريت پيمان

مديريت مطب

سيستم اتوماسيون اداري

اتوماسيون اداري تحت وب

و ....

نرم افزار مديريت قراردادها براي شركتهايي كه قراردادهاي بسياري دارند همچون شركت هاي پيمانكاري و ساختماني بيشترين كاربرد را دارد زيرا اين نرم افزار قراردادهاي شركت را دسته بندي مي كند و اكثر امور شركتها همچون حسابداري و ... را به صورت دقيق انجام مي دهد.

سيستم هايي همچون سيستم مديريت پيمان ، سيستم همكاري در فروش و سيستم اتوماسيون اداري نيز جزء سيستم هاي پرطرفدار در سازمانها مي باشند زيرا اكثر امور اداري در سازمان ها به صورت دقيق و توسط سيستم هاي كامپيوتري و شبكه وار, بين كارمندان در گردش است از همين رو سيستم اتوماسيون اداري باعث تسهيل در كارهاي اداري كارمندان مي شود و مي توان گفت براي رسيدگي به امور ارباب رجوع زمان كمتري صرف مي شود .

سيستم مديريت پيمان نيز همچون ساير نرم افزارهاي توليدي كه در بالا ذكر شد , هدفي جزء مديريت و منظم نمودن قراردادهاي پيماني ندارد , به عبارتي قراردادهاي پيمان را مديريت مي كند در حال حاضر اموري مرتبط به قراردادها و پيمانكاران در اكثر شركت ها از فعاليت هاي مهم و اساسي مي باشد  كه با بزرگتر شدن سازمان و افزايش تعداد قراردادها و پيمانكاران كه به همراه خود انواع صورت وضعيت، الحاقيه و ... را به همراه دارند دسته بندي و مديريت اين قراردادها كاري دشوار خواهد بود. همچنين اين سيستم با توجه به افزايش تعداد پيمانكاراني كه در پروژه هاي متعدد به كار گرفته مي‌شود كاري هزينه بر و دشوار است , به طور عموم اين قبيل شركت ها علاوه بر تعداد زياد قرارداد و پيمانكار، داراي ساختار توزيعي كارگاه مي‌باشند كه اين نيز عامل ديگري در پيچيده شدن فرايند رسيدگي به امور قراردادها و پيمان مي‌باشد.

 

نرم افزار مديريت پيمان  علاوه بر كاهش هزينه هاي مرتبط با امور قراردادها و پيمان، آرشيو الكترونيكي از فرايندهاي مرتبط با اين مسائل را با امكان جستجو سريع را پوشش دهد. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.